Esmaa Selam canim evet sanki toyuntu oluyor karninin alt kisminda bende oyle hiss ediyorum sanki karnin esiyo doyuntu oluyor
Esmaa Yeni olduguna gore cok hiss etmek olmuyo anca urek doyuntusu kimi hiss ede bilirsin😊heyacanli birsey amma
YamurKarabulut Hıçkırık hissetmezsin canım daha çok küçük gram daha ..hareketleri bile yeni yeni hissediyosun
AdasuBraDoanay Ben o dönemlerde sadece kendim hareketlerini hissettim 20 haftadan sonra daha net hareketleri oldu eşim anlayabildi şuan 28 haftalığım bu haftalarda hisettilir daha minicik o