Kızlar 12 haftaya kadar sigara kullandım. Dün itibariyle bıraktım. Tabi kullandığım maks günde 3 dü bazı gunler içmedim. Bazen sadece bir tane kullandım dün paketi kırıp attım. Her sigara içmek istediğimde uyuyorum kafamdan çıksın diye uyanınca zaten canim istemiyor. Ama bu haftaya kadar kullanmis olduğum için çok üzgünüm ve bu yüzden stres oluyorum sürekli kendime kiziyorum ve agliyorum bu sureci nasil atlatabilirim.