melisaugtr Merhaba. Bugün ovülasyon testim pik yaptı. Sormam gereken soru 7-8 mart ilişki oldu da bugün ara mı versem yoksa değerlendirsem mi? Eşim gece 00.00’da geliyor yarın çatlamayı kaçırırım diye korkuyorum 🙄
Srdm melisaugtr sabah çok daha iyiymiş bende öyle okumustum canım hem kaçırmamış olursun ama yarında dahil 3 günü değerlendir bence arka arkaya çatlamanın etkisi sürüyor çünkü
melisaugtr Melekk8 bir defa yetiyor ama ben kesinleştirmek adına ikinciyi yaptım çünkü öğlen yaptığım tam net değildi😇