Merhaba sevgili anneler ve anne adayları 🌸
1 ay önce d dimer değerim 3900 çıktı kan sulandırıcı iğne kullandım 3500 e düştü kadın doğum perinatolojiye yönlendirdi bebekte Allah’a şükür ki bir sorun yok perinatolojiye de göğüs hastalıklarına yönlendirdi gebelik olduğu için mr veya röntgen yapılamıyor DVT diye bir test varmış nasıl yapılır bilen varmı 37+2 haftalık hamileyim artık aklıma kötü kötü şeyler geliyor uzun oldu hakkınızı helal edin lütfen 🙏