Bsrahb 14 günlük bebeğimi 2:30 da banyo yaptırdık o saattir uyuyor.Kafası baya sıcak ateşini ölçtüm 37,8 çıktı çok korkuyorum bide inliyor uykusunda 😢😢
SevcanBal Bsrahb bilgili annelerden bende bekliyim yorum en zaafım olan konu korkan biriyim bu konuda inşallah miniğin bir şeyi yoktur annesi ❣️
Ceylin680 Bsrahb 37.5 ten sonrası hafif ateş oluyor.kulak içi yada sırttan mi ölçü aldınız yoksa alnindanmi bebek lerde alın gösterge deil.birde çok ört meyin kalın giydirmeyin 1 yada 2 saate kontrol altına alabilirsiniz insallah
elifinilki27 Bsrahb Bende bilmiyordum eşim ATT tecrübesi var ona sordum böylelikle bende öğrenmiş oldum inşallah sağlına kavuşur küçüğüm 🙏🏻
Bsrahb Arzu_94 götürdük hemen ateşi yok dediler kan tahlili idrar tahlilinde birşey çıkmadı grip bAşlangıcı varmış bide dili pamukçuk var☹️
Demirssmomm Bsrahb ölçümü nasıl yaptınız acaba? Koltuk altı dereceniz varsa koltuk altından bakmanızı öneririm, küçük çocukların ve bebeklerin baş bölgesi her zaman daha sıcaktır. Ölçümünüz alındansa ateşi yok, ama koltuk altı mutlaka bakmanızı öneriyorum
Demirssmomm Bsrahb uyandırıp emzirmeyi deneyin bi, uyanmasada emzirin. 38 olursa bence riskli, biraz takip edin, bi tulumla falan örtmeden tutun, boşuna hastanede çocuğu kan tahlili bilmem ne için delik deşik etmesinler
Rabiakoksal Bsrahb üzerini çıkarın sadece zıbınla dursun bebepi sarıp sarmalamayın ve acil3n calpol veya başka brbekler için olan ateş füşürücü verin eğer ateşi düşmezse acilen acile gidinok geçmiş olsun. Calpolüde 4 saatte bir verirseniz düşer inşallah
Rabiakoksal Demirssmomm çay kaşığıyla vermiştik biz hemşiremizin önerisiyle. O bebeğn ateşi düşmezse hastahanede neler yaptıklarını biliyor musunuz
Rabiakoksal Gulcanozzz pardon ? Ateşi düşmezse havale mi geçirsin çocuk ? Siz saçmalamayın o zaman yeni doğup hastalanan hiç bir bebeği hastahaneyede götürmeyelim ne gerek var ki müdehale etmeyeceklerse ilaç verip tedavi uygulamayacaklarsa.
Gulcanozzz Bsrahb muhtemelen banyo sonrası çok sarıp sarmaladınız biraz ğzerni açık tutun uyandırın tekrardan bi bakın
Bsrahb Gulcanozzz götürdük hemen ateşi yok dediler kan tahlili idrar tahlilinde birşey çıkmadı grip bAşlangıcı varmış bide dilinde pamukçuk var☹️
hcrelmli Bsrahb üzerini örtmeyin zıbınla dursun biraz tekrar bakın ateşine , pamuk varsa suyla ıslatıp koltuk altına, kasığına koyun biraz
Bsrahb hcrelmli götürdük hemen ateşi yok dediler kan tahlili idrar tahlilinde birşey çıkmadı grip bAşlangıcı varmış bide dilinde pamukçuk var☹️