asilannesii ben de tüp bebek yöntemiyle hamileyim 🙏 yaşınız 35ten küçükse ve ilk iki denemenizse tek embriyo transfer ediliyor, benim yaptırdığım merkez bu konuda çok katıydı güzelce anlattılar bana da ki bence haklılar.. ikiz gebelik doğal yolla olursa eyvallah Allah’ın vergisi yapacak bi şey yok ama seçme şansımız varken ikiz olması bir anda direkt riskli gebelik sınıfına girmemize neden oluyor..hem erken doğum hem prematüre doğum riski artıyor..anne için de gebeliğe bağlı riskler artıyor..devlet de en çok yenidoğan yoğun bakım ihtiyaçlarını arttırdığı için yasaklamış..kaç yaşındasınız ve kaç embriyonuz var?