RamazanFuLyaUzuner canım aynı durum bende de vardı bende normalde özele gidiyorum ama ikili için devlete gittim 10 gün sonra çıkar dediler 12+5 tik doktora baya ısrar ettim ölçülerine göre erkek demişti bi de ben ikili tarama sonucunda baktığımda 50 nin altında olduğunda erkekmiş üstü kızmış öyle duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama bende doğru çıktı istersen sende bi bakarsın