Aynuranneoluyor Kizlar okadar emindim ki (ben ve hayatimaki 100 insan) bebegimin erkek olucagina ama bugun ultrasonds kiz dedi doktor, fakat su idrar torbasina cok birikmemis dedi ve ultrasonda hafif bulanikti, 18 hafta 2 gunum sizce 100% kiz midir?
Pheebs Belirtilere göre mi emindiniz yoksa doktorunuz daha önce erkek olarak mi tahmin etmişti? Bir de doktorunuz %100 kız dedi mi? Ben 18.haftada artık kesindir diye düşünüyorum ama tahminde bulunduysa ayrıntılı ultrasonda netleşir.