Bende 9+3 haftaligim 5.haftada başlamıştı kusmalarim 2 hafta boyle çektim ne bise yedim yediklerimi çıkarttım doktordan ilaç istedim 7.haftada prilam dr yazdi onu kullaniyorm çok şükür kendime geldim yiyorum ve mide bulantim baya bı azaldı oneririm ilacı