Fatma0090 begumcann 4+5günüz yarın kontrole gidicem iki kesem vardı ama dış gebelik boş gebelik de olabilir dendi bana Rabbim güzel sonucları almamızı nasip etsin inşallah ilk gebelik de 5 haftada gorup 6haftada kalp atısı da duymustuk
bayanukuslu begumcann 5+2 olduk bugün bi sabahları kalkınca bide yemek yedikten sonra bulantım oluyo. Keseyi pazartesi gördük. 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Detaylı kan tahlili ve kalp atışlarına bakalım dedi o kadar 😁 bide aşırı derecede üşengeçlik var üstümde o kadar 😁
Ayse1608 begumcann Geçen hafta mide bulantılarım vardı bu hafta yok kasık ve bel ağrılarım oluyor 5+1 im keseyi görmedim daha pazartesi görmeye gidecem inşallah 🥰
Didikom begumcann 5+1 iz canım hiç bir belirtim yok yarın doktor randevum var keseyi görücez Allah’ın izniyle inşallah 🙏🏻
MelisssG bayanukuslu sizinle aynı hafta ve gündeyiz bende salı günü keseyi gördüm kalp atışı 7. Haftada belli olur dedi siz kese içinde bebek gördünüz mü bide lekelenmelerinşz oluyor mu
yineyenidenanneoluyorum7 Aynen benmde 4 haftalkta kese vardi henuz bebek yoktu bizede 1 hafta sonra dedi migde bulantm yok dedgm gnun ertesi gnun sabahi bulantiyla uyandm halada devam edio😔
bayanukuslu begumcann ben uyuyamıyom. Uyudum uyandım mı ortalıkta yüksek gerilim hattı gibi geziyom 😂😂
Tubisss-im Bizde 5+1 iz ama maşallah diyim bulantı falan yok şuan ben ilk gebeligimdede hiç bulantı yaşamamıştım çok rahat bi gebelik geçirmiştim inşallah buda öyle olur🥰🥰
begumcann Tubisss-im ben ilkinde çok olmasada kusma bulantı ve mide rahatsızlıkları vardı bunda hiç olmaz inşallah kızıma bakamamaktanda korkuyorum kötüolursam diye senin ilkin kız erkek?
bayanukuslu MelisssG sadece keseyi gördük canım. Bebek gözükmüyo şuanlık dedi. Lekelenmelerimde olmadı hiç canım
Tubisss-im begumcann ilki kız canım çok rahat bi hamilelik geçirmiştim ama bu nasıl olur bakalım kötü olursam bende kızımla ilgilenememekten korkuyorum açıkçası inşallah bundada sıkıntı çekmeden rahat bi hamilelik geçiririm