Esra6741 Kızlar merhaba transferımın 8.günü bugün öğlen saatlerinde kahverengı akıntı vardı peceteye sıldıgımde gelıyordu sımdı yıne kahve ve yogun bı sekılde gelmeye başladı benım durumumda olan varmı suanda çok kötüyüm yardım edecek
svbarut Yerleşme kanaması olabilir canım telaş yapma dinlen bi kaç gün. Ayrıca 8. Gündeysen kan verebilirsin çıkar artık. Değer dusuk de olsa çıkar. İki Hun sonra bir daha veriyorsun zaten o zaman da emin olursun.