Ben 20 haftalık oldum ilk hamileliğim ikiz annesi olacam ama ben hissetmiyorum yada hissetmek için ne gıbı hareketler Oluyor. Bende sadece sag köşemde kasılma gıbı bişey oldu o kadar. Bilğinize ihtiyacım var. Bırde kaç defa gunde hissediyorsunuz.. Hergun hissediyor musunuz