ayse3452 Kızlar Bugun ıkılı tarama testı yapıldı kan sonucum daha cıkmadı ama ultrosonda nuchal ense kalınlık normalın ust sınırlarında 2.9-3 mm diye yazılmış sizce nasıl çıkmış?
esma2197- ayse3452 benimde 2.3 çıktı kan testim yüksek riskli çıktı amniyesentez ve fetal DNA önerildi ama istemedim
__brna__ ayse3452 Yani bazi doktorlar siniri 2.9 kabul ediyo. Bazilari 3.0 kabul ediyor. Bence başka bir doktora özellikle kadin doğum değil bir perinotoloğa randevu alip gitmeniz. Yani tek bir doktorla sınırlı kalmayin
__brna__ ayse3452 Testler yaniltabiliyor o yüzden net bişey diyemeyiz. Ama biraz riskli çıkmış. O yüzden başka doktora gitmekte fayda var
ayse3452 __brna__ kan sonucumu aldıktan sonra bakacagım ınsallah bır sprun cıkmaz doktorum bu bır ıhtımal dedi ama hayırlısı olsun 🤲
__brna__ ayse3452 Aynen öyle. Coğunlukla yanlista cikabiliyor. Içinizi gönlünüzü rahat tutun. Hayirlisyla insallah güzel haberler alirsiniz♥️🙏