Aslaninannesi01 Eslemezgi çok erken vermeye başlamışsnz vede katki maddesi olan şeyleri bebeğinize vermeyin bnce kendinz yapabilirsnz
Cansel22 Eslemezgi ilk meyve degilde yoğurtla başlasaydınız onlar tatlı olduğundan diğer gıdaları reddedebilir
Eslemezgi Aslaninannesi01 benim yaptığımı yemiyo biraz erken oldu evet ama meyvelerinin tadını alsın yavaş yavas
Feyza-nur Eslemezgi onlarda meyve tatından cok seker var 3 bucuk ay cok erken ek gıda için en azından 4 bucuk 5 ayı bekleyın ve kendınız yapın
Aslaninannesi01 Eslemezgi siz bilirsiniz tabiki ama 3.5 ay tadım için erken birde vermeyi çok istiyorsanız 3 gün kuraliyla buharda haşlayarak taddrn
Dubletombikdoner 3,5 aylık bebeğin hazım süreci farklıdır. Lütfen 6 aydan önce doktorun önerisi ile asla erkenden başlamayın. Bebeğe yazık ediyorsunuz yahu.