Asena17 Kızlar bebegim cok asagi da dogum yakin diyor doktorum kilosu 2990 boyu 50 cm iyi mi sizce doktorum iyi dedi ama hep pozitif biri zaten :Dd benim kafama takildi az mi acaba sizlerin ki nasil
HZE Asena17 hiçbir doktor riskli bir durum adına olumlama yapmaz bence stres yapmayın, normal diyorsa normaldir :),
AsliEsila Asena17 bizde bugun 37 olduk 2950 kilosu boyu da 48 cm bana az geliyo ama doktorum gayet sağlıklı ve ortalama dedi önemli olan da sağlıklı olması zaten doğduktan sonra da kilo alırlar 😌😊