Ben de başlarda çok dikkat ediyordum. 65 le başladım 70 im şu an . 25. Haftadayım. Yeni doğum yapmış bir arkadaşım çok fena gaz veriyordu. Şimdi yemezsen ne zaman yiyeceksin, bi sey olmaz doğum yaptıktan sonra verirsin falan. Bence bu laflara kanmayın. İradesiz olanlar ya metabolizması yavaş olanlar veremiyor valla. Vereni çok az gördüm. O kilolar kıtır sonra gitse bile yarısı falan gidiyor gene kalıyor çoğu. O yüzden almamak lazım. Kilo almak demek çocuk alıyor demek degıl ki. Yanlış bir algı var bizim insanlarımızda.