ozumveannesi 2 bucuk aylık bebeğimin gözünde doğduğu günden beri enfeksiyon var. Doktorumuz gecer önemli bişey değil dedi bi tane losyon verdi ama gecmedi çok kötü oluyor gözü resmen yapışıyor çapaktan bide kızarıyor su akıyor sürekli,neden olabilir😔
Pztf93 ozumveannesi göz yaşı kanal tıkanıklığı olabiliyor yeni doğan bebeklerde. Bir bakın isterseniz
Ikinciyeanne Alerjik olabilir mi acaba farkli doktorlarada götürün en iyisi belki baska tedavi onerirler