Tunahan_rumeysa16  https://imgyukle.com/i/Eihnjj hanımlar 3 martın kan sonucu bu değerle hamile kalabilrmiyim sizce? Bilenler varmı illa 0 mı olması gerekiyo bundan bir ay önce kimyasal gebelik yaşadım kürtaj olmadim.
Tunahan_rumeysa16 Oznuraltan adet günüm yaklasiyor 3 gun ince olmam gerekiyor reglden sonra korunmıycam. Ve reglden sonradami kan vermem gerek
Tunahan_rumeysa16 Oznuraltan bana bir kere beklesen yeterli olur dedi sana kalmış dedi tamamen sizinde mi kimyasal oldu