Daha 7 haftalık hamileyim hiç kimsenin kötü doğum hikayesini dinlemedim hiç araştırmada yapmadım hepte normal bi doğum yapmak istemiştim hala da öyle olmasını diliyorum ama nerden duyduysam doğum anında kaka yapılabiliyormuş bunu duymuşum kimden duyduğumu bile bilmiyorum ve o kadar korkutuyor ki her gece rüyalarımda bunu görüyorum hamile olduğumu duyduğumdan beri aklımda sadece bu var Kİ önemsemem gereken bir sürü şey var buna kadar daha çok olduğu için gerçekten böyle birşey var mı yoksa hurafe mi