Esraustaoglu Kızlar 33. Haftamdayım şiddetli vajina ağrım var korkuyorum uzanırken bile ağrıyor başına gelen var mı yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim 🙏
alcang Esraustaoglu çatı ağrısı dediğimiz şey bu. Bu haftalardan sonra normal. Magnezyum içerek hafifletebilirsiniz
HZE Esraustaoglu yarın tam 33+0 oluyoruz, benim de aynı. Özellikle yatıp kalkarken ciddi bir ağrı oluyor, muhtemelen vücut kendini doğuma hazırlıyor
Burcudvci46 Esraustaoglu Canım bebek vuruncada batma hissi oluyormu rahimde acı hissediyo musun ben ağlayacak hale geliyorum vurunca çıkacak sanıyorum sizlerde de oldu mu
Hayalimdekiseruven Esraustaoglu 33.haftamda başlamıştı benimde yürüyemiyordm bile ağrıdan 39oldum hala var doğumu bekliyorum
Fatmatayan Normal canım aynısını yaşadım oturduğum yerden zor kalkıyordum vajina ağrısından 34 de başladı bnmde ağrılarım smdi 38. Haftadayim çok şükür geçti.Allah yardimcın olsun gerçekten çok zor
Esraustaoglu Fatmatayan ah canım benim teşekkür ederim sol bacağıma kadar vuruyor erken doğum olur falan diye korkuyorum dinlendiğim zaman da geçmedi nasıl hafifletebilirim
Fatmatayan Erken doğumla alakasi yok canım gerçekten bi süre devam eder böyle sonra geçiyor zaten şunu yap geçer demek isterdim ama gecmiyor illaki çekiyosun o ağrıyı
Esraustaoglu Burcudvci46 evet benimde öyle 🙏🙏 rabbim yar ve yardımcımız olsun son aylar sanırım böyle geçecek
Esraustaoglu Hayalimdekiseruven bebeğinizin cinsiyeti nedir 🙈 yaaa rabbim sağlıcakla kucağınıza Almanızı nasip etsin inş 🙏🙏
Nisalimon Esraustaoglu ben bunu yaklaşık 3 gaftadir hissediyorum şuan 30+4 gunluguz Dr olur dedi özelliklede bebeği ters olanlar dedi vitamin apikopal coraspin demir hapı hepsini içiyorum ama ağrı asla geçmiyor doğuma kadar devam eder dedi ama doktorum
Eda_Esen Esraustaoglu Benim de ara ara oluyor doktora söylediğim de normal ama İçin rahat etsin diye bakalım demişti bi problem yokturdu kıyafet falan giymek için bacağımı az kaldırırsam oluyor ağrı
Esraustaoglu Eda_Esen benimde öyle seni çok iyi anlayabiliyorum inşallah bi an önce geçer de rahatlarız çok zor bir şey gerçekten
Neva09 Esraustaoglu benim hamileliğimin başından beri kasık ağrılarım var 2. Hamilelik ilki de böyleydi. Yatakta sağdan sola dönerken çok ağrı yapıyo ama sizin 33 haftada başlamışsa idrar yolu enfeksiyonu falan olabilir bol su için 2 gün belli eder kendini.