Enesinn_annesiii Hanımlar folik asit ilacını attıktan sonra acayip halsizlik ve yorgunluk oluyor bunları yaşayan var mı doktora gitmem gerekiyormu sizce
Mysaa Enesinn_annesiii gece yatarken al canım ya da değiştir ilacını bazen böyle etkileri olabiliyor normal ama
Minigim38 Enesinn_annesiii folik asitten degilde hamilelikten dolayi olabilir canim ben basımı koysam gün boyu uyuyacakmısım gibi hissediyorum
trakyalikizce Minigim38 ben de öyle olduğunu düşünüyorum hamile kalmadan 3 ay önce başlamıştım folik asite hiçbir yan etkisini görmedim ancak hamilelikten sonra aşırı yorgunluk hali var her yerde uyuma potansiyeline sahibim 😅
Merveofs Folik asit 3 ayda kullanılıyor o 3 ay da zaten berbat bir halsizlik yorgunluk oluyor canım ya