Kbrdvn Akıntı nedeniyle doktor fitil hap bir de antibiyotik verdi ben bunları kullanınca akıntı çoğaldı neden acaba bilen yardım edebilir mi lütfen 🙏
deletedmom503 Kbrdvn Bende kullanmistim hamileligimin basinda olmustu ilc kullaninca artti dr soyledim bazen antibiyotillar arttirabiliyor aksine yan etki yapabiliyor dedi tekrar ilac verdi ve bitti cok sukur
Kbrdvn Çok teşekkür ederim cevap için o zaman çoğalması normal bitecek inşallah Allahım tüm hamilelere ve bebişler e sağlık sıhhat versin 💜
ecemrym18 Aynı sorunu ben de yaşadım maalesef. Sadece fitili kullandım antibiyotik hapları içmedim çünkü antibiyotik iltihabı bi yerden alıp vücudun başka bir yerine taşıyor. Fitil ile bu sorundan kurtuldum çok şükür 😊
Kbrdvn Doktoruma sordum kötü koku yoksa sorun yok dedi ama bu kadar artması beni yine de tedirgin etti 😯