Eminedmr canım benim de bir buçuk sene olacak kendi kendine iyileşti hiç anlamadık oysaki doktor bileklik tak ama muhtemelen düzelmicek ameliyat dedi ki bebeğimi emziremediğim için bilekliği de çok takamadım. Sol bileğimdeydi. Oğlumu çok zor emziriyordum hem hamilelik hem yatağa yatırıp emzirme vs derken bildiğin kolum felaket haldeydi.. memeyi 9.ayda bıraktı koluma çok yüklenmedim kendi kendine geçti 🤷🏻♀️