Merveanneoluyor Merhaba arkadaşlar. Bugün doktorumun hemşiresi aradı tahlil sonuçlarım için. 10+6 haftalık hamileyim. Protokol numarasından tahlil sonuçlarımı indirdim. 0,27-4,2 referans aralığına göre benimki 2,98 çıkmış. İnternetten araştırdım ilk trimesterde 2,5 ten düşük olmalı yazıyor. Dahiliye doktoruna görünmenizde fayda var dediler. Çok aşırı yüksek değil ama benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı? Gitmek için acele etmeli miyim?
Tuba704 Merveanneoluyor yıllardır troid hastasıyım artık uzmanlaştım kesinlikle 2,5 altı olmalı çok yüksek değil belki evet ama öyle bir hotmon ki birden tavana vurup birden diplere vurabilir sakın hafife almayın ertelemeyin biran önce ilaca başlayın benim 50 lerden düştü o değerim şükürler olsun ki bebek içinde önemli 👍
deletedmom503 Merveanneoluyor Bende 32 haft hamileyim ve gebeligin basindan beri o2.5 /3 arasi hep o yuzden onlem amacli ilac kullaniyorum sana sa dogum dr verecektir eminim korkma ama bisey olmaz cok gecmis olsun
cito83 Merveanneoluyor evet git ben heray gidip kan veriyorum 3.50 den 1.35 e düşürdü bebek büyüdükçe tiroit de yükselenilirmiş dahada yükselmesin
Maviii gebelikte 2.5 altında olmalı kuzum, bende ilaç kullanıyorum levotrion 25 mg onunla beraber 1.95 düştü 6 aydır o şekilde devam, sende endokrinoloji bölümünden kendini kontrol ettirebilirsin her ay
Maviii Merveanneoluyor 4,62 çıkmıştı canım doktor gebeliğe bağlı yükselme olabilir dedi, bebeğe etkisi çok olunca ilaca başladılar sende ihmal etme belki bir sonraki ay daha yüksek çıkar, o yüzden dahiliyeye gözükmende fayda var
Totuu 0.27-4.2 hamile olmayan insanlarda normal degerler.hamilelerde ilk 3ayda 2.5den ashagi olmasi lazim.sizinki de korkulacak bir rakam degil,doktor kucuk dozda bir ilac yazar sanirim.
SemaAykutlu 6 yıldır hashımato hastasıyım normalde 3ün altı yeterli oluyor ama hamilelikte doktorum 2nin altında tut dikkatli ol dedi ilacımın dozunu artırdık
mucizemizibekliyoruzz Merveanneoluyor 2.5 altında olması gerek. Endokrinoloji yada dahiliyeye görünün. Ona göre takviye verecek her sabah aç karna içeceksiniz her ay değerlerinize bakılacak kontrol altında tutulacak 😊
Merveanneoluyor Çok teşekkür ederim herkese🤲🏻 Cuma günü dahiliyeye gideceğim inşallah randevular hep dolu görünüyor ama artık bekleyeceğim mecbur