Minikmucizem13 kardeşimle aramda 17 ay var. Annem 19 ve 20sinde anne olmuş. Şimdi görüyorum da helal olsun diyorum. Ben birine zor yetişiyorum 🤦🏻♀️😝😂 şimdi de oğlumla yiğenimin arası 15 ay, annem bakıyo 😂 iyi oluyo. Büyük küçüğe ablalık yapıyo, bezini getiriyo, götürüp çöpe atıyo. Biberonu tutup mamasını içirmek istiyo 😝 O ortada hoplayıp zıplarken küçük olan onu izliyo kahkaha atıyo falan. Ben baya olumlu yönlerden bahsettim 🙈😂 hayırlı olsun 🤲🏻🙏🏻