Damla_tkr Bugun Muahane Oldum Nsst de azcık sancım Çıktı Dr 1 hafta daha bekleriz olmadı Suni sancı ile doğurturuz dedi sizce sancım gelir mi ve suni sancı alıp Bebişim gelir mi bilgi Verin lütfeen sizler kaç haftalıksınız??❤❤
Lavina Damla_tkr bende 39+ 1 oldum hiç birşeyim yok bilemedim erkenmi yoksa bir anda mı gelir inşallah hersey bi kaç saat içerisinde olur biter allahım bütün bekleyen annelere kolay doğumlar nasip et 🥰
guzelbebegimmmmm Damla_tkr activating labor diye bi video vardı. Onu yapın mutlaka. Korunmasız ilişki, yürüyüş ve merdiven öneririm☺️
Koalaninannesi Damla_tkr bn 39+2 yim ve 2 gündür kramplarla cebellesiyoruz ama asla duzene girmiyo sancim duzensiz dogum sancisimi onu da bilmiyom 😔Allah hepimizi kolay kurtarsin
Damla_tkr guzelbebegimmmmm çok teşekkür ederim Bilgileriniz için ilişki haricinde herşeyi yapıyordum bakalm.prenses hanm kendi isteğiyle gelmezse mecbr suni sancıyla devam edecez😐🥰🥰
Damla_tkr Koalaninannesi yaa rabbim Hayırlısıyla hepimizi bir avazda kurtarsın Bu seneki bebişler gerçekten gelmek istemiyoo sanırım🙄😁
guzelbebegimmmmm Damla_tkr ilişki sonrası sancı kramp artacaktır kesinlikle ☺️ Duşta belinize sıcak su tutun yere çömelin. Bu da iyi gelicektir
Koalaninannesi guzelbebegimmmmm ben dogum yaptim iyi kide riske atmayipda gitmisim hastaneye yavrumun kalp atislari bozuktu acil sezeryana aldilar 😑😑