zynpgl Merhaba. Ben 19 ocakta kürtaj oldum. 2 gün öncesine kadar hiç regl olmadığım için doktorum test yapmamı istedi. Ve yaptığımda çok net şekilde pozitifliği gördüm. Ama çok korkuyorum yine aynı şeyleri yaşarım diye. Sizce hemen beliren ve net olan bir test kaç haftalıktır ? Bugün kan verdim ama yarın çıkarmış. İçim içimi yiyecek. Tahmin etmek zor ama yine de bi tahmin alabilir miyim ? https://imgyukle.com/i/EiccHt
Tugba_usa zynpgl test net çıkmış şukadarlıkdır diyemem ama 4 haftayı geçmişiniz şuan ben 4 hafta 3 gün gecdi suan net çıkıyor benim testlerim
mrvsrcn canım bunda hafta tahmin etmek çok zor, herkesinki farklı olur. Genel de son adet tarihi baz alınır biliyorsun ama o da tam tutmuyorsa doktorun ultrason incelemesinde bebeğin gelişimine göre sana uygun haftayı söyleyecektir.
trakyalikizce 4-5 haftalık gibi duruyor canım inşallah bu sefer sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğiniizi🙏🏻🤍
Minigim38 Benimki kıpkırmızıydı tam adet günümde yaptim saglık ocagı hemsiresi 5 haftalık dedi ama ultrasyonda 4 haftalık cıkti degisebiliyor gözünüz aydın🥰🌸