Brcnbysl Arkadaşlar 20+2 haftalık hamileyim bugün doktordan geldik idrarımdaki şeker oranı çok yüksek dedi, açlık tokluk kan şekerine baktır dedi sağlık ocağında baktırsam bakarlar mı? Birde bu idrardaki şeker için ne yapmam lazım tehlikelimi bilmiyorum 😞
Villanelle Gebelik şekeri olabilir. Yükleme yaptırmak gerekir, kan şekerini diyet ile düzenlersen sıkıntı kalmaz
Brcnbysl Villanelle şeker yüklemesini önümüzdeki ay yapıcaz dedi 😔 şimdi açlık tokluk kan şekeri istedi yarın ona baktırıcam 😢