Merhaba hanımlar
Oğlunun adını agâh koyanlardan yada koyacak olanlardan biraz pozitif olumlama isteyeceğim. Eşim istedi bende alışmaya çalışıyorum ve doğuma 3 hafta kaldı. İsmin izlenimi ne yönde karakter yada çocuğa ağırlık olarak. Teşekkürler şimdiden 💚