San 🖐hi...😁
24+6 kasımın sonu tam 38 hafta oluyor ama nasip:) biz bu hafta sonu odamızı boyuyoruz hafta sonuna odamız geliyor eşyaları hafiften hazır gibi evimiz full güney cephe kışın sıcak olacak bende işten ayrılmanın ve bebeğime kavuşmanın verdiği rehavetle evden çıkacağımı pek sanmıyorum😁 herşeyi istif etmeyim diyorum ihtiyaç doğdukça artık bir siparişle herşey elimizin altında :) ♡ herkese hayırlı doğumlar 💗💗💗💗🧚♀️