melisaugtr Melekk8 canım daha var yumurtlamana. Örnek olsun diye kendi testimi ekliyorum. Benimki gibi olmalı testin ki şuan benim bile tam net değil iyice koyu olmalı🙏🏼
Melekk8 melisaugtr 7 mart belirginleşince 8 martta daha koyu olur diye düşündüm ama tekrar silikleşti ondan anlam veremedim
melisaugtr Melekk8 bazı arkadaşlarımın da aynı şekilde oluyor. Bazen yumurtlama olmuyor o ay için. Devam et teste canım olacak mı bakalım 😇 moral bozmak yok 🤗
melisaugtr Melekk8 ne demek rica ederim 🤗 bat 22-23-24-25 mart diye başlığım var ovülasyon testlerimizi de atıyoruz sana uyuyorsa profilimden beklerim orda da sohbete danışmaya 🥰