kadifemsii S_C1006 rahatıma düşkünüm yarım ağızla konuşan insanlardan nefret ederim ve genelde okuduklarıma bakarsak devlette tamda böyle oluyormuş tabi istisnalar da var . İlk doğumum özelde oldu herşey çok güzeldi ama şuan fiyatlar aşırı uçtu ne yalan söyleyim eğer bi kızım olmasaydı devlette doğum yapmak isterdim şuan kızımdan ötürü özele gidiyorum
Nergissi S_C1006 küçük şehirde devlet hastanesi kasap gibi olduğundan ben nefret ettim. Büyük şehirlerde şartlar daha iyidir. Bilmiyorum randevu sıkıntısı yoksa ve doktorunuzdan memnunsanız devlette de doğum yapılabilir. Sadece özel oda falan olmaz
elfkara Bu biraz maddiyata bağlı ama mesela sezeryan düşünüyorsanız doktorunuz zorlamiyor şahsen devlet hastanesinde kesinlikle yasak sezeryan sizin tercihinize bırakmıyor yani Konfor olarakta bakılırsa özel tercih edilebilir
Deletedmom727271 İlk doğumum devlette oldu sezeryandı (zorunlu). Doktorumun ilgi alakası çok iyidi. Doğumdan sonra da ebelerinde aynı şekilde. Aslında doktor ve hemşireler çok önemli etken devlette. İyisi denk gelirse devlette hastane sonuçta. Bu hamileliğimde özel tercih etme sebebim rahatsızlıklarımın olması. Riske atmak istemedim kendimi.
BayBaby Benim 1. Tercih sebebim şu devlet doktorunun bize ayırdığı vakitle ozeldekinin bize ayırdığı vakit arasında çok fark var. Bu devlet doktorunu kötü yapmaz imkanlar öyle. Ben rahat rahat herşeyi konuşup bebeğimi istediğim kadar görebilmek için özel tercih ettim. Doğum ise normal doğum olacağı için sancı geldiğinde devlete gittiğimde hiç görmediğim konusmadigim bir doktor doğum yaptıracak belki imkan varsa özelde doğum yapıp annenin kafasinin rahat olması önemli imkan yoksada çok önemli değil hepsi aynı eğitimi almış doktor olmuşlar
S_C1006 BayBaby gerçekten katılıyorum bende kalkıp doktora bi soru bile sormadım hatta doktorla muhattap bile olmadim
S_C1006 Nergissi şuana kadar gittiğim hiçbir doktordan memnun kalmadım doktorla muhattap olmadım bile asistanla konuştum sadece o da geçiştirdi.
vesilece Sadece doğumumu sordunuz yoksa komple hamilelik sürecini mi?? Çünkü başlıktan yola çıkarsak her ikisindede doğumu ebe yaptırıyor, özelin tek farkı tek kişilik lüx odan oluyor 🙈🙈 ama komple hamilelik süreci dersen tabiki özelde ilgi daha fazla