kelebek12345 canım bende hiçbir fark yoktu, hatta belirtiler o kadar aynıydı ki adet belirtilerimle ben geciktigimi bile 5 gun sonra farkettim. insan beklenti icinde acaba hamile miyim diye vucudunu daha cok dinlemeye baslıyor aslında o yuzden adetinin gecikmesini beklersen daha iyi bence