Melikeenes 4 aylık Bebeğimde az da olsa bağırsak parlaklığı göründü herşeyi gayet normal ama ben yinede korkuyorum böyle olan var mı ?
Hayallerim95 Melikeenes benim arkadaşımın da öyleydi doğunca bş süre hastanede yattı ama şuan gayet iyi geçmiş olsun ☺️
Melikeenes ebegebe evet doktorum ileriki haftalarda gideceğini söyledi çünkü bizimki çok az miş siizinki nasıl oldu
EsraKrkmz Banada 17haftalikken doktor oyle demisti 22 haftalık ayrintiliya girdigimde geçtiğini soylemisti insallah sizinkiler de geçicidir tek basina bir anlam ifade etmediğini söyledi.
ebegebe EsraKrkmz inşallah öyledir ya bende de 17 de gördü umarım ayrıntılıda gecmiş olur. Çok stresli 😏
Melikeenes ebegebe benimki de var hala ama tek başına birşey değil dedi sıkmayın canınızı 😍 inşallah geçer inşallah 🥺😇
Mervealparslan23 ebegebe iyide o hastalık akraba evliliğinden oluyor biz eşimle uzaktan bile akraba değiliz
Melikeenes ebegebe bana doktorum geçeceğini söyledi 😇 yinede Allah bilir kalbinizi temiz tutun inşallah hicbirsey olmaz bide bakmışsınız ki kucağınıza sapa sağlam 🤲😍
ebegebe Melikeenes inşallah canım inşallah tek dileğim bu mübarek günlerin yüzü hürmetine.. Dualarda buluşalım 🤲🤲💜