Kızlar merhaba 26+2 olduk oğlumla fakat son zamanlarda biraz yürüsem hemen karnımın sol tarafına bir agri acı giriyor adım atarken zorlanıyorum çok yavaş yürümeye devam ediyorum ama fazla da ilerleyesim gelmiyor acıdan yaşayan var mi ya da neden olur ?