yased Merhabalar, 7 haftalık hamileyim gün içinde aç olmamama rağmen sürekli midemde bi açlık hissi var kazınma gibi bu açlıktan değil sanırım sürekli yesem de oluyor, bunu yaşayan var mı neden olur?
berjerdekikaolikalev yased Bende öyleyim ya hele bu saatlerde midem hem bulanıyor hem aç gibiyim hemde ağzımda çok kötü bir tat oluyor çok kötü bir durum hatta yeni bir post açtım bende 7 haftalığım
Cigdemmylmzz yased 25 haftalığım 20.haftadan sonra doyma hissimi kaybettim sanırım. Zaten 5 hafta da 3 kilo aldım. 😂Doymuyorum yani cidden bir insan sürekli aç olabilir mi
slmcnm2503 yased 17 haftalığım hala bu durum mevcut 😂 tek temennim bian önce bitmesi yoksa veremiceğim kilolar alacağım 😂😂
yased berjerdekikaolikalev Tubaberen yalnız değilim demek ki hiç doymuyorum sanki, sürekli az önce yemek yememişim gibi kazınıyor midem 🥺
Cigdemmylmzz yased ben mesela hamileliğimin başlarında mide bulantısı falan yaşamadım çok şükür birde sigarayı bırakınca benim iştah bi açıldı. Sonra zor durdurdum kendimi ama 20.haftadan sonra gelen his bambaşka yani yemek yiyorum kalkıyorumm yine yemek yemek istiyorum 😂
Mimii94 yased ben de hep ac gibiyim. Neyden olacak hamilelikten😅 aksam yemegine bi oturuyorum oyle istahli yiyorumki sanki uc gundur yemek yememisim. Yemeyjnce de midem bulanip basim donuyor
yased Mimii94 Normalde çok yemek arayan biri değildim ama şimdi yemek yemekten şiştim hâlâ açım hâlâ açım 😅
Nhr03 Bendede durum aynı yalnız olmadığına sevindim😀 12 haftalık hamileyim sürekli açım doymuyorum midem kazınıyor Allah çok ekmek tüketmiyorum yiyince de hazımsızlık oluyor sinir oluyorum yesem kötü yemesem kötü napsam bilemiyorum🤦♀️😬
Aleynasvr Haftadayim ilk aylar bulantidan aç da hissetsem yiyemiyordum. Ama artık hem sürekli aç hissedip hem yiyorum sonumuz hayrolsun😀😀