VergiliBirsenTolga geçmiş olsun
Nazara inanıorm
Gecen düğüne gittim
Çılgınlar gb oynadm
Eşim tuttu oturttu beni. Eşimin arkadaslarının eşi, aa ne kadar kıskanc dediler eşimden için. Bende haa yok ondan deil hamileyim ben bebeğe zarar gelmesn die dedim .
Hiçbirine öncesinde hamile oldgmu söylememiştim.
Hepsi çok şaşırdı hiç hamile gibi deilsn dediler.
Kilo ve tip açısından.
Sabahı bende kötü oldm. İğne ve serum yedim. Bi hafta yatağa yapışırcasına yattım.
Nazar var. Eşimde keşke söylemeseydin nazar deydi dedi. Artık biri iyi bişe desin kendi kendime maşallah dicem