SevilBulemAkta 26 haftalık ikiz hamileyim bu 3.cü sezeryanla doğumum olacak nasipse iki doğumumu da özelde yaptım ama devlet hastanesinde ilk kez sezeryan olacağım için merak ediyorum nasıl geçti doğumlarınız
YamurKarabulut Her hastane aynı değildir. Gittiğin hastanede arkadasın felan varsa ona sor öğrensin derim.. her polikliniği iyi olan cerrahın ameliyatı iyi olmuyor.. anestezi uzmanı konusunda fikir edin önceden, Doğum servisi hakkında mutlaka önceden bilgi al ..
SevilBulemAkta YamurKarabulut hastanede tanıdığım hiç kimse yok maalesef doğum yapan birini bulup konuşmam gerek sanırım
SevilBulemAkta Doganmoms Doktorumun haberi var cnm 3.cü olacağından bana öyle birşey demedi merak ettim şimdi bak!
Doganmoms SevilBulemAkta onu iyi araştır canm bi tanıdığımdan duydum bende oda 3. Doğumu alamayız demişler çünkü