readytobeamom Hanımlar ilk hamileliğim eşim hiç ilgilenmiyor merak etmiyor sormuyor hamileliğimle ilgili bişey. Hiç heves bişey hissetmiyorum onda. Cok üzülüyorum. Sizinkiler nasıl?
Hamisannee readytobeamom eşim bana hastaymısim gibi davranıyordu 😅dedim sonunda artık hasta değilim hamileyim diye🤣ilginin fazlasida sıkıyor 🙃
Defne000 readytobeamom doğduktan sonra daha cok ilgili oluyorlar canım ilk hamileliğimde ilgiliydi ama dogduktan sonra her anına daha cok seviniyorlar şimdi 2nciye hamileyim anladı evlat sevgisini ☺️
HilalEyce readytobeamom sadece göbeğimi öpüyor konuşuyor o kadar😂 kendi de söylüyor henüz anlamıyorum babama olduğumu diyor
bluees1207 readytobeamom erkekler babalık duygusunu bebeği kucağa aldıktan sonra yaşayıp kabulleniyorlar genel olarak. Bizler gibi değiller. Yani merak etmiyor derken mesela kastınız nedir? Benim eşim kontrollere benimle hep gelir her gün mutlaka ilaçlarını içtin mi sorar hatırlatır işe gidince 10 -10:30 gibi arayıp uyanıp uyanmadığımı sorgular uyanmadıysam hadi kalk kahvaltını yap ilaç içiceksin der. Günde 2-3 kere falan arayıp iyi misin napıyorsun ağrın sızın bir ihtiyacın var mı diye mutlaka sorar. Ama gel gelelim ki 5 aylık oldum daha birkere karnımı sevmemiştir. Dün akşam babası sev bak dediğimde daha şimdi nasıl seveyim ki daha anlayamıyorum birşey dedi. Yani onlarda belkide kendilerince haklılar 😊
Deletedmom727271 Erkeklere babalık duygusu doğunca kucağa alınca geliyor canım. Hamilelik onlar için biraz değişik bir durum olabiliyor.😊
Villanelle Benimki az kalsın kendisi doğuracak. Doktor bebeklerden birinde gelişim geriliği var dedi, bu bayıldı doktorun odasında. Ama her erkekte aynı olmuyor, sonradan yükleniyor bazısına babalık duyguları. Bebeği kucağına bi alsın o zaman değişir bence
tezecikanne bluees1207 kesinlikle birebir aynı benim eşimde bu şekilde sürekli arar kahvaltını yaptın mı ilacını içtin mi sesin donuk geliyor ağrın mı var canım bişey istiyor mu günde 2-3 kere bunları konuşuruz daha tek başıma gittiğim bi hastane randevum olmamıştır benden çok bebek için kıyafet beşik vs araştırması yapar kaydeder felan ama daha bi kere göbeğimi sevmedi o anlamda hiç ilgisi yok ama çok bi göbeğimde yok
Hatice_gzr2505 readytobeamom halimizden anlamıyorlar bacım sen ne yaparsan yap onlara normal bir şeymiş higübi geliyor halbuki daha hassas oluyoruz ilgi bekliyoruz ama nerdee benimkide durduk yere sabahın5 inde senden gıcıklanıyorum dedi neymiş efendim uyumuyormuşum gemide çalışıyor yurt dışına çıkıyorlar aradığında nasılsın dediğinde iyiyim diyormuşum kendi eve gelince her yerim hastalanıyormuş bu yüzden benden gıcıklanmış o beni değil de ben onu düşündüğümden aklı kalmasın diye ama nerde bu günlerde o da bir değişik oldu sabahın 5 inde kalktım kahvaltı hazırladım dediği lafa bak benden gıcıklanıyormuş 🤦♀️ Sabahtan beri ağlıyorum gece 2 buçuktan beri ayaktayım agrılardan uyuyamadım diye suçlu oldum bende iyilik yaramıyor anam
Cigdemmylmzz readytobeamom ilk başta eşim hastaymışım gibi davranıyordu 😂 zamanla alıştı tabi oda kendisi çok destek olur sağolsun her randevuya benimle gelir. Onun işyeri biraz sıkıntı izin konusunda ben alma izin derim sağlık ocağına gideceksem bile yalnız bırakmaz. Yani bu zamanda desteğini bir kere bile eksik etmedi. Heyecanıyla, desteğiyle, herşeyiyle iyi ki var 🖤
Sibel_3455 @readytobeamom benimki benden heyecanlı maşallah cuma doğum olcak ay sonuna kadar izne ayrılmış, hem bana hem bebeğimize çok ilgili karnımı sever konuşur dört gözle bekliyor 🤍💙
Nezii readytobeamom Canım bunda canını sıkacak birşey yok ilgisiz davranması sana veya bebeğe değer vermemesiyle alakalı değil. İşin içinden biri olarak söylüyorum psikolojik olarakta duygusal olarakta anne gibi hissetmiyorlar doğana kadar. Bazı erkeklerde tam tersi çocuk istemi fazla oluyor.
Kelebekk-0307 readytobeamom benimki kendisini annesi sanıyor 🤭 benden daha çok evhamlı ve sabırsız her erkek aynı değil ama bazıları geç kabulleniyor benim eşimin babalık duygusu yüksek kendisi baba eksikliği yaşadığı için sanırım daha ilgili ve korumacı.
bluees1207 tezecikanne bizimkinde eşya bakma alma heveside yok ama bu konuda biz çok anlıyoruz birbirimizi çünkü onun birkaç arkadaşım erkenden alışveriş yapıp sonra bebeklerini kaybetmişler ve sonra o eve giremediler o yüzden allah korusun birşey olursa onu yaşamak istemiyorum diyor. Bende hemşireyim benimde öyle hastalarım olmuştu o yüzden bende onu anlayabiliyorum ve aynı düşüncedeyiz. İsim araştırması yapmaz daha çok var bakarız diye geçiştiriyor hep. Karnımı sevme konusu içinde dün öyle söyledi hissedemiyorum ki ama saha birşey nasıl sevilir ki diyor bende babası arada elini tuttuğunda vurduğunu hissedebilirsin ama çok nadir oluyor dedim öyle diyince gözlerinin içi güldü resmen. Yani daha hisleri tam yok aslında çok da haklılar
Gorkeminannesi Tamamen ilgisizlik de iyi degil ama o suan hic biseyin farkında değil karnında hareketlerini görüp dokunmaya başlayınca biraz değişir belki o zmn da olmazsa doğduktan sonra kucağına alınca kesin değişir 😊