sehide Yumurtlama döneminde lekelenme görüp hamile olan hanımlar , belirtileriniz neydi paylaşır mısınız benimle ?
Kavakyellerihercai sehide ben lekelenme gördüm. Belirtim yoktu ama çok fazla gazım oldu, akıntım oldu, bir de başım dönüyordu. Gebelikten olduğunu bilemedim.
momofthreechild sehide hafif lekelenme, akıntı artmıştı ve mide bulantım çok çok fazlaydı bir hafta kadar çekmiştim serumlar yemiştim ama o sırada da soğuk algınlığım olduğu için bende anlamamıştım, ta ki acaba olabilir mi diye test yapana kadar ♥️
Samta sehide bende de aynı durum var. Yumurtlama günü kanama oldu kahverengi. 3-4 gün sonra tekrar geldi kahverengi leke 3 gün sürdü. Bat 18 Mart. Bekliyorum bakalım
merveanberoglu sehide benimde 8iydi yumurtlamam bendende açık kahve akıntı geldi o günden beride gögsümde hassasiyet var ama ümitlenip üzülmek istemiyorum yine
momofthreechild sehide yani üç gün sonrasıydı erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silikti sonra normal iki defa daha yaptım baktım aynısı sonra kan testi verdim öyle öyle öğrendim 🙏🏻🤍
sehide momofthreechild bende yumurtlama gördüm yumurtam çatladı değerlendirdim belirtiler var fakat 14 martı bekliyorum test yapsam çıkar mı bilemiyorum
Kavakyellerihercai Bfduam yok yumurtlamadan bir hafta sonra başladı benim midemde sıkıntı var gastrit reflüm var onu da hamileliğime yormadım 🙈