Ranaaa58 Hanımlar fikir verirmisiniz cinsiyet partisini nasıl yaptınız nasıl yapmayı düşünüyorsunuz. Fotoğrafta atarmısınız resim için fikir olsun
Villanelle Ben yapmadım ama balon-konfeti patlatma, pasta kesme şeyleri çok demode oldu artık. Yeni yollar bulmak lazım diye düşünüyorum