Gelmiyorlarrrr
Ozoguz 39+0 kızçem gelmek bilmiyor 😬🐣
Ozoguz 40+4 gelmiyor kızçem
Ozoguz bense 39 ve gelmiyoooo
Ozoguz 39+1 inşallah bu gün yarın gelir benide her gün aynı korkudan uyanmaktan kurtarır 😂😂
Busemommy Ne olacak bu kızların haliii 😂
nuracrr Hiç belirti yok mu 😳
Ozoguz hiç sorma ya içerisi rahat geldi sanırım🤣
Ozoguz benim anladığım hiçbir belirti yok 🤣 pat diye doğururum diye bekliyorum hala
nuracrr squat filan yapıyor musun
Ozoguz evet yapıyorum
nuracrr Hayırlısıyla bi doğuraydık 😂
Ozoguz valla öyle yarın doktor kontrolüm var bakalım
nuracrr Güzel haberlerini bekliyoruz
37+6’da benim minik kuzu bugün akşam geldi kızlar. 🥰darısı başınıza olsun.
AnnelikHayali Ah hadi gözünüz aydın 😍 Doğum hikayenizi bekliyoruz
Busemommy Keyifleri yerinde 🤷♀️
Aycan051415 Kar geldi onlar gelmez oldu 🙇♀️
Ozoguz inşallah hepimiz güzel haberler alıp bi avazda doğururuz😍
Ozoguz vallahi yaa😅
Lavina Gelsinler artıkkk 🤲
Ozoguz inşallah 🥰