aymeltem Güzel anneler 36+3 den merhabalar 35+1 de gittim en son doktora 1 hafta gerilik var dedi 2300 kilo cıktı benim bebiş siz de durumlar nedir?
Fnen aymeltem bende 35+6 iken gittim. Kanala girdiği için tam ölçemedi doktorum. 3 kere denedi 3ünde de farklı sonuçlar çıktı 2500-2700 arası sanırım dedi ama kağıtta 2500 yazıyor bende de 2 hafta gerilik var
gldn065807 aymeltem bende 35+3 gittiğimde 2800 dedi benim kızımda kanala girmiş 37 haftada gidicem bakalım kaç olmuş minnoş kızım
Meliha__ aymeltem bemde 36+3ikem gittim 2250 grmdi minyon bi bebek olacak dedi doğuma kadar 3 kg olur dedi zaten sendem devasa bi bebek beklemiyorum dedi doktor 😁sağlıklı olsunlar da kiloyu dogduktan sonrada alırlar🌺
aymeltem Fnen doktorunuz gelişim geriliği için bir şey söyledi mi ? Benimki 4 haftaya kadar normal demişti
gldn065807 aymeltem amin amin canım hepimiz insllah sizde takmayın ulturasonda yanılma olabiliyor belkide daha fazla gerilik falanda yok