Doğana kadar hiç öğrenemeyenler bile var 😅 siz yine de çok pembe şeyler almayın. Ben kesin erkek dediği halde bilr mavi 2 tane şey aldım. Ağırlıklı olarak gri kahverengi sarı yeşil aldım. Kız da olsa pembe almazdım. Sevmiyorum renkleri cinsiyete göre ayırmayı