Kizilkafaa 13 haftadayım ve asla hamileliğimden bu yana mutfağa giremiyorum. Mutfak bana çok kokuyor anında kusturuyor. Yemek yapamıyorum bu nedenle.. bu ne zaman geçer? 😢
nazosss Kizilkafaa bu durum herkeste farklı. Bende giremiyorum mutfağa fakat prilam kullanmaya başladım iştahım bile açıldı 😇
iremcim haftaya kadar böyle sürüyor. Ben 17 ye kadar eve bile zor giriyordum ben eve girmeden esimi gonderiyordum evin heryerini sçsin diye. Kısın bile evde oluyım veya olmuyım mutfak kapısı hep acıktı o koku hassasiyet im yüzünden. Malesef zor gecen bir süreç. Zofer kullanabilirsin cok kustugunda. Ben o haftalarda caddeler, evler, banyo, bahce, ofis,araba heryere kustum koku hasasiyetim yüzünden. Sabır ediceksin başka hiçvir yolu yok. Yemekde yapmıcaksın eşin yardımcı birisi ise o yardımcı olabilir veya dısardan söyleyebilirsiniz
iremcim iremcim bu koku hasasiyeti 24 deyim hala biraz var hala herşeyi yiyemiyorum cogu sey hala kokuyor ama en azından yavaş yavaş cogu sey duzeldi. Tiksinmeler icin de kendine zaman tanı asla acele etme