iremcim ben sordum canım, bir ara çok agrım oluyordu. Fıtık sandım, doktor öksürmemi söyleyip baktı fıtık değil, Rahim büyükçe bağlar geriniyor ondan kaynaklı normal demişti. Gerçi benim 20.haftadaydı. sonrasında göbek deliğim dışa doğru çıkmaya başladı zaten ağrım azaldı. Şimdi de ara ara dışarı doğru kabarıyor, sanırım bebiş baskı uyguluyor sonra düzeliyor çünkü ☺️