Nzli-brfn00 Sblbsr bana ilk doğumumda sabah 7de hastanede olun demişti ama kızım birkaç gün önce gelmek isteyince gece 4,30da hastanede olduk yine sabah 7.30 da ameliyata almıştı😄 belki hemende alırdı ama ben su gelmeden önce yemek yediğim için o saatte aldılar
Alyabebekk Sblbsr gece 12 den snra bse yedirmiyolar sabah erkenden hastaneye çağırıyolar sırayla alıyolar. Benim de cuma günü doğumum var Perşembe gece 12 den snra bse yemicem sabah 8:30 da hastanede olucam 9:30 da doğuma alacaklar.
Sblbsr Alyabebekk allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben bile nisanın 8 ine olan günüme heyecandan ölüyorum siz basıl heyecanlısınızdır 🤭🥰
seherbyrktr Sblbsr ikiz gebelik bebeklerin suyu azalmış sancim da var bebekler aşağı inmiş artık durmazlar dedi doktorum 😔
Alyabebekk Sblbsr ikinci doğumum olucak inş. İlki apar topar olmuştu kontrol gününde doğuma alınmıştm bu planlı olunca 2 hafta önceden günümz belli oldu tabi. Geçen hafta pek bseym yoktu ama şmdi brz stres ve heyecan yükleniyo yavaştan 🤦♀️ Allahım hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin 🌸