ozlemk Ben hamile kalmadan önce testler yaptırmıştım bi tane trioidim yavaş çalışıyor çıktı. Dahiliye uzmanı levotiron ilacını verdi ve dozunu kullanarak ayarladık ama hamile kalınca dozda değişiklikler oldu. Düşük tehlikesi ilacı kullanmazsanız olur sabah kalktığınızda hemen ilacınızı alın ben öyle yapıyorum kahvaltı hazırlayana kadar zaten yarım saat geçiyor iyi oluyor☺️ Hiç sıkıntı yapmayın ilacınızı aksatmadığınz sürece hiçbir sıkıntı olmaz gebelik döneminde yüksek çıkmış çünkü normali 2.5 falan olması lazım. Ayda bir tahlil yaptırın kontrol altında tutun.