2prensannesi58 Bağcılar medilife Hastanesi’nde doğum yapıp memnun kalanlar veya kalmayanlar bı el atın ✋
Serpiloral 2prensannesi58 geçen hafta salı günü doğum yaptım binnur babacan ve çok memnun kaldım çok ilgililer çok iyi ilgilendiler heleki doktorum çok öneririrm herşeyde destek oldu
iremelaa-9898 Serpiloral spinal sezeryan mo oldunuz normal doğum mu acaba cuma sezeryan olucam da Binnur hocada
Serpiloral iremelaa-9898 spinal kuzum belden uyuşturdular çok memnun kaldım kendimi daha hızlı toparladım
Serpiloral iremelaa-9898 çekiştirme hissediyorsun canım ama ağrı sızı hissetmiyorsun bide bebeği çıkartırken baskıyı zaten ağrı sızı olursa hemen iğne yapıyorlar
Serpiloral iremelaa-9898 evet etti kuzum ameliyat ortamı çok iyi seninle muhabbet falan ediyorlar çok destek oluyot anestezi doktoruda
Serpiloral iremelaa-9898 evet erkek kuzum sakin ol zaten sakinleştirici iğnede yapıyorlar o yüzden o anın keyfini çıkar bebeğini gördükten sonra herşeyi unutucan🥰🥰