momofthreechild Merhabalar ♥️ Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki bu bulantılar beni yataklık etti resmen 🥺 tam iyiiym biraz kalkıp evi toparlayayım diyorum kalkıyorum sonuç yine mide bulantısı 🤢 bu şekilde hiçbirşey yapmamak o kadar çok üzüyor ki beni 🥺
Kizilkafaa momofthreechild Ah o 6 haftadan 12 haftaya kadar olan süre.. 5 kg verdim. Asla ayağa kalkamadım. Ağladım sürekli yemek yiyemedim. Salca yağdan tiksindim.. doktor prilam yazdı onu içiyodum ama hiç etki etmedi bana.. 13. Haftada biraz daha azalıyor yani en azından ayağa kalkıp dışarı cıkabiliyorsun. Naneli sakız ile beraberim sürekli ağzımdan cıkmıyor elimde de hep kolonya bar. Geçecek geçecek❤️
_neslihan_ momofthreechild tam 5 ay çektim artık serum almaktan kollarım mosmor olmuştu ne prilam ne başka bulantı ilacı ne kraker su içsem geri geliyordu öyle böyle geçti şuan ara ara oluyor 7 aylık oldum banyodan çıkmıyordum uyku uyumuyordum allahım inşallah yardımcın olsun ama geçecek bunu düşün inşallah hemen geçer seninki
momofthreechild Kizilkafaa aynı şekilde bende ilaç alıyorum ama hiçbir faydası yok 🥺 tuzlu çubuk krakerle bütünleştik sürekli benimle… ama insanın kalkıp birşey yapamayacak olması beni çok üzüyor 😞
Kizilkafaa momofthreechild Benim de evi pok götürüyor kalkıp şimdi süpürmeye calısıcam tansiyon düşüklüğü beni tekrar yatağa atacak sonra yine öğürücem falan.. ben bide mutfağa giremiyorum asla mutfak cok kokuyo bana 🥺
momofthreechild Kizilkafaa yaa bende ayağa kalktığım an pıt yatağa geri düşüyorum şaka gibi..🤣 çamaşırlarım birikti evimin artık temizlenmesi gerekiyor ama ben hiçbirşey yapamıyorum
momofthreechild Kizilkafaa yaaa maşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin allahım 🥰 🧿 bizde bugun 6+2 🥰 haftaya kalp atışlarımızı duyacağız insallah 🙏🏻🤍
Kizilkafaa momofthreechild Kalp atışı kaç kaç atıyor bak bakalım, 140 dan altındaysa erkek 140 üzerindeyse kız diyorlar benim tuttu belki seninde tutar 🥰
Feyz-al 9 haftaligim bir aydır bulaniyo ve kusuyorum hiç bişey yapamıyorum bı yakınım bakiyo bana ve kızıma 2. Hamileligim. Ne serum ne baska bişe fayda ediyo bı tek zofer o da bazen..
Kizilkafaa Feyz-al Zoferi bana özel de yazdılar devlet hastanesi içme dedi ben de anlamadım napacağımı
momofthreechild Kizilkafaa Kizilkafaa yaa bunun için bile çok heyecanlıyıııım 🥰 gittiğimizde söyler yani değil mi doktor
Kizilkafaa momofthreechild Benim doktorum söylemeyi unutmustu ben kaç kaç atıyor diye hemen atladım 😂
Fatma4495 Bulantıdan ağlıyorum resmen asla hiç bişey yapasım yok yatmakta huzursuz ediyor sürekli gece uykularımda artık verimli değil perişanız Allah ım kurtarsın tez vakitte 🥺 12+2
momofthreechild Fatma4495 benimde uyku düzenim alt üst oldu asla uyuyamıyorum sabaha kadar uyanıgım.. sabahları yaşardım şuan öğleden sonra bile gün içinde aniden kusuyorum çok yoruldum 🥺 bir an önce geçer insallah kusunca bile çok endişeleniyorum 😞